Tīmekļa vietņu tipi produktu pārdošanai

e komercijas timekla vietneMājas lapas vēl joprojām ir vien no augošākajiem peļņas avotiem pasaulē un katru dienu tūkstošiem uzņēmumu veido jaunas tīmekļa vietnes, lai iegūtu šīm mājas lapām apmeklētājus un vēlāk tiem piedāvātus savus pārdotos produktus. Šīs lapas var būt visdažādākajos veidos un stilos, tomēr pamatā ir daži stili jeb kategorijas, kuras uzņēmumi izmanto, lai pārdotu šos produktus un tās ir:

Interneta veikals – Interneta veikals noteikti ir viszināmākais mājas lapas veids, jo tos taču izmanto visi lai internetā iegādātos preces par zemākām cenām nekā to piedāvā ierastie veikali. Interneta veikali parasti sastāv no produktiem, maziem to aprakstiem un iespējas tos nopirkt tieši tur – internetā. Interneta veikali parasti piedāvā lielu produktu klāstu, kā arī salīdzināšanas iespējas, kur tiek salīdzinātas dažas šo produktu iezīmes, un tādā veidā dodot interneta veikala apmeklētājam iespēju izvēlēties saviem standartiem atbilstošāko produktu.

Produktu salīdzināšana – Pēdējā laikā populāri ir kļuvuši produktu salīdzināšanas portāli, kuros parasti tiek salīdzināti daži labākie produkti katrā produktu kategorijā un tādā veidā tiek sniegta informācija lietotājam par to, kuru no šiem produktiem labāk izvēlēties. Produktu salīdzināšanas tīmekļa vietnes ir izplatītas starp lietotājiem ne tikai lai uzzinātu informāciju par konkrētajiem produktiem bet arī noteiktu to zemāko cenu, vai arī interneta veikalu, kurā būs iespējams saņemt zemāko cenu katram no šiem produktiem. Salīdzināšanas portāli ir iecienīti visās vecuma grupās un tie parasti saņem komisijas no tiešajiem produktu pārdevējiem, tāpēc, ja uzņēmums pats ražo produktus tad šis nebūs tas labākais variants.

BlogsBlogs jeb emuārs ir tīmekļa vietne, kurā tiek likti raksti par kādu noteiktu saturu vai tēmu un parasti tos uztur kāds konkrēts cilvēku kopums, kas katru dienu veido saturu un ievieto to šinī tīmekļa vietnē. Blogi būtībā ir tieši tādi paši, kā ziņu portāli, tomēr tie tiek veidoti par kādu konkrētu tēmu nevis par visdažādākajām tēmām un tieši tāpēc arī uzņēmumi var izmantot blogus, lai iegūtu saviem produktiem jaunu noietu. Ja jūs vēlaties veidot blogu, tad jums ir jāizvērtē, kādas būs tās tēmas, par kurām jūs rakstīsit un kuras būs tuvas jūsu uzņēmuma veidotajiem produktiem. Pēc tam, kad būsit ieguvuši pietiekoši lielu apmeklētāju daudzumu jums būs jāsāk ievietot arī reklāmas raksti lai novirzītu lietotājus uz savu tīmekļa vietni un tādā veidā iegūtu jaunus pirkumus vai pasūtījumus.

Visu stilu apvienojums – Un  tomēr vislabākā metode, lai iegūtu apmeklētājus un pirkumus uzņēmumam ir izveidot visas šīs tīmekļa vietnes vienotā lapā. Jums ir vajadzīgs izveidot gan interneta veikalu, gan salīdzināt dažādus produktus un pat veidot arī blogu, kur aprakstīsit tēmas, kas ir tuvas jūsu uzņēmuma darbībai. Šādi jūs varēsit iegūt jaunus cilvēkus, kā arī nopārdot produktus un kopumā iegūt visātrāko iespēju straujai izaugsmei. Labs piemērs šādai lapai ir tīmekļa vietne www.crusherreviews.com , kurā ir iekļautas visas šīs kategorijas un kas noteikti nākotnē izaugs par tiešām lielu interneta portālu, bet paliekot pie vienas konkrētas tēmas.